الهم عجل لولیک الفرج

مذهبی سرگرمی آموزشی

الهم عجل لولیک الفرج

مذهبی سرگرمی آموزشی

دلت را خانه ما کن، مصفا کردنش با من

دلت را خانه ما کن، مصفا کردنش با من


دلت را خانه ما کن، مصفا کردنش با من

به ما درد دل افشا کن، مداوا کردنش با من


اگر گم کرده ای دل، کلید استجابت را

بیا یک لحظه با ما باش، پیدا کردنش با من


بیافشان قطره اشکی که من هستم خریدارش

بیاور قطره ای اخلاص، دریا کردنش با من


اگر درها به رویت بسته شد، رو کن به ما بازآ

درِ این خانه دق الباب کن، وا کردنش با من


به من گو حاجت خود را، اجابت می کنم آنی

طلب کن آن چه می خواهی، محیا کردنش با من


چو خوردی روزی امروز، ما را شکر نعمت کن

غم فردا مخور، تامین فردا کردنش با من


بیا قبل از وقوع مرگ، روشن کن حسابت را

بیاور نیک و بد را، جمع و منها کردنش با من


اگر عمری گنه کردی، مشو نومید از رحمت

تو، توبه نامه را بنویس، امضا کردنش با من


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.