الهم عجل لولیک الفرج

مذهبی سرگرمی آموزشی

الهم عجل لولیک الفرج

مذهبی سرگرمی آموزشی

از ازل یار سرشته است غمت باگل من


از ازل یار سرشته است غمت باگل من



ای که هجران تو خون کرده به پا دردل من

از ازل یار سرشته است غمت باگل من

چند وقتیست غمت ساکن جانم شده است
 
اسم زیبای شما ورد زبانم شده است

بانگاهی ز سر لطف دلم را دریاب

پیشتر زآنکه شوم خاک مرا هم دریاب

دل ناقابل من عاشق دیدار شماست

پس کدامین جمعه،وعده ی دیدار شماست

کی دهد دست دلم فرش قدومت بکنم

جان ناقابل خود درره پاکت بدهم

زودتر رخ بنما ای گل خوشبوی نبی(ص)

مهدیا زاده زهرایی(س) و اولاد علی(ع)

ای کلید فرج نسل بشر با قدمت

زودتر العجل آقا ،سر ما و قدمت

ای خوش آن جمعه که از کعبه رسد بانگ ظهور

برود (آل سعود) با قدمت در ته گور
شعر.محسن حسینی


الهم عجل لولیک الفرج والعاقیة والنصر:آمین


 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.