الهم عجل لولیک الفرج

مذهبی سرگرمی آموزشی

الهم عجل لولیک الفرج

مذهبی سرگرمی آموزشی

مهر مادر


مهر مادر


 

قربانعلی کریمی در شهر بابلسر از کسانی بود که با شروع انقلاب اسلامی متحول شد

فرزندشان میگوید پدرم با شروع جنگ راهی چبهه شد سال 1362 قرار بود بار دیگر

راهی جبهه شود صبح همانند پدری که میخواهدبه سفر بی بازگشت برود به من خیره شد

و گفت از امروز مسئولیت خانه به عهده توست پدرم ادامه داد دیشب در عالم رویا اقا امام حسین علیه السلام را دیدم که مرا با خود بردند

ایشان گوشه ای از یک بیابان را نشانم دادند که ظاهرا قتلگاه من بود

دیدم که در محاصره قرار گرفتیم و عراقی ها بالای سر من آمدند تشنه بودم اما

فرصت آب خوردن پیدا نکردم همان موقع در حالی که مجروح بودم یکی از 

نیروهای بعثی بالای سرم امد و با سر نیزه سرم را از بدن جدا کرد و با 

خود برد پدرم این را گفت و ادامه داد که من مطمئن هستم که دیگر برنمیگردم.

در عملیات والفجر 6 در دهلران اسرای دو کشور تبادل شدند اما خبری از پدرم نشد

خواهر کوچکم که در زمان پدر طفلی خردسال بود همیشه گریه میکرد و بهانه ی

پدر را میگرفت 

فرزند شهید ادامه داد چند بار خواب پدر را دیدم اما اینبار فرق میکرد در خواب

پدرم را دیدم که گفت من نمیخواستم برگردم ما در شیاری در حوالی منطقه ی چیلات 

بودیم هرروز غروب  مادر ما حضرت زهرا سلام الله علیها به دیدن ما می امد و همه 

ما را به نام صدا می زد و جویای احوال ما می شدند حتی چادر مادر به استخوان های ما

کشیده می شد 

پدر گفت دیشب حضرت زهرا سلام الله علیها به من گفتند شما باید برگردی 

و بعد فرمودند دختر کوچک شما چند روز است که خدا را به حق پهلوی شکسته ی من 

قسم میدهد و.....

صبح با تعجب از خواهرم درباره توسل او سوال کردم اما چیزی از خوابم نگفتم 

او هم گفت چند شب است قبل از خواب زیارت عاشورا میخوانم و خدا را به حق پهلوی شکسته مادر سادات قسم میدهم و از خدا بازگشت پدرم را میخواهم

چند روز بعد دوستان تفحص تماس گرفتند و خبر بازگشت پیکر پدرم را اعلام کردند

وقتی به ستاد تفحص رفتم با تعجب دیدم مشخصات پدر با همان چیزی که خودش در خواب 

برایم گفته بود برابر است پدرم سر در بدن نداشت اما قمقمه اش پر آب بود آبی که 

بعد از سالها تغییری نکرده بود و پیکر او داخل شیاری پیدا شده بود همانطور که گفته بود...


منبع کتاب مهر مادر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.