الهم عجل لولیک الفرج

مذهبی سرگرمی آموزشی

الهم عجل لولیک الفرج

مذهبی سرگرمی آموزشی

آمریکا باپلیس آهنی برای فتح ایران می آیدrobocop 2014

آمریکا باپلیس آهنی برای فتح ایران می آیدrobocop 2014

در « پلیس آهنی » سال 2014 دایره فعالیت ربات ها گسترش پیدا کرده و تا تهران نیز کشیده شده است. در صحنه ابتدایی فیلم شاهد هستیم که ربات های معروف مجموعه فیلمهای « پلیس آهنی » که ED-209 نام دارند، در سطح شهر تهران و تحت عملیاتی به نام « تهران آزاد » در حال رژه رفتن در خیابان هستند و به نظر می رسد که ایران را فتح کرده اند! اشارات سیاسی « پلیس آهنی » که در نسخه جدید به وفور پیدا می شود، یکی از بدترین و در عین حال مضحک ترین بخش های این قسمت از آب درآمده است که البته اصلا و ابداً ارتباطی به داستان اصلی این مجموعه ندارند.

دراین فیلم ایرانیها تروریستهای بی منطق وبی هدفی هستند که بدون هیچ انگیزه ای حماقت وار به خود مواد منفجره بسته و(مثلا)در جلوی دوربین ارتباط زنده(از تهران آزاد شده توسط آمریکا) خود وچند رباط نظامی را منفجر میکنند وحتی نوجوان ایرانی نیز حرف مادر خودرا گوش نکرده وباچاقوی آشپزخانه از خانه فرار کرده وقصد حمله به یک رباط نظامی را دارد که توسط یک رباط نظامی کشته میشود

درد آورتر از همه اینها اینکه این چنین فیلمی که از آغاز به تخریب وجهه ایرانیها می پردازد توسط دوبلورهای معروف صدا وسیمای ایران نیز دوبله شده است تا خدای نکرده  هنر دوستان و عاشقان هالیوود در ایران از خیل عشاق ومسحور شدگان هالیوود درجهان عقب نباشند.

نظرات 1 + ارسال نظر
joseph سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 11:49 http://thelife7.blogsky.com

سلام !!
این وبلاگ واقعاً بی نظیره
من قسمتی از مطالبتونو خوندم و از وبتون خوشم اومد
خیلی دوست دارم مرتب به وب شما سر بزنم و لینکتون کنم
ازتون دعوت میکنم به صفحه ی من هم سری بزنید...
خیلی خوشحال میشم اگر افتخار بدید
مرسی

میرم تا این دعوتنامه رو برای وبلاگ های دیگه هم بفرستم
امیدوارم همیشه خوشحال باشید و موفق

"جوزف" :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.