الهم عجل لولیک الفرج

مذهبی سرگرمی آموزشی

الهم عجل لولیک الفرج

مذهبی سرگرمی آموزشی

آغاز امامت امام زمان(عج)مبارکباد

آغاز امامت امام زمان(عج)مبارکباد

ز فراق چون ننالم من دلشکسته چون نی       که بسوخت بند بندم زحرارت جدایی

نهم ربیع الاول مصادف با سالگرد آغاز ولایت و امامت منجی عالم مبارک باد.
امام عصر(عج) فرمودند:  
و اما در پیشامدها و مسایل‌ جدید به‌ راویان‌ حدیث‌ ما مراجعه‌ کنید زیرا آنان‌ حجت‌ من‌ بر شما و من‌ حجت‌ خدا بر آنان‌ هستم‌. (بحار الأنوار، ج‌ 53، ص‌ 181)
 درپایان به چند حدیث درباره امام زمان (عجل الله تعالی فرجه)  خوانندگان محترم را دعوت می نمایم.
پیامبر عزیز اسلام (صل الله علیه واله) می فرمایند:
خوشا به حال کسی که قائم اهل بیت مرا درک کند و پیش  از قیامش به او اقتدار نماید. دوست او را دوست بدارد و از دشمن وی بیزاری جوید و ولایت امامان هدایتگر پیش از او را نیز بپذیرد. اینان دوستان من و مورد علاقه و محبت من و گرامی ترین امت من در نزد من هستند.
بحار الانوار،ج52،ص129،غیبت طوسی
امام حسن عسکری (علیه السلام)می فرمایند:
سوگند به خدا حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف آن قدر غایب می شود که در زمان غیبت (طولانی اش) کسی از هلاکت نجات نمی یابد مگر آنکه خدای بزرگ او را بر عقیده به امامت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) ثابت گرداند و به او توفیق دهد که برای تعجیل فرجش دعا کند.
کمال الدین ،ج2 ،ص 384
امام جواد (علیه السلام)می فرمایند:
قائم ما حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است که واجب است در دوران غیبت او انتظارش را بکشند و در زمان ظهورش از وی اطاعت کنند و او سومین فرزند من است.


نظرات 1 + ارسال نظر
مینا شنبه 21 دی 1392 ساعت 10:16 http://taraze-roozaane.blogsky.com

سلاام...
ممنون از متن زیباتون...
حضرت حجت(عج) همواره یاورتان...
شاد و تندرست باشین...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.