الهم عجل لولیک الفرج

مذهبی سرگرمی آموزشی

الهم عجل لولیک الفرج

مذهبی سرگرمی آموزشی

همه سخنها در چهار کلمه جمع است

همه سخنها در چهار کلمه جمع است



امام صادق ع فرمود:خداوند متعال به حضرت آدم ع وحی فرمود:من تمام سخن را درچهارکلمه برایت جمع میکنم.

آدم عرض کرد:پروردگارا آنها چیست؟

خداوند فرمود:

یکم از آنها من هستم

دوم از آنها تو هستی

سوم از آنها میان من وتوست

وچهارم از آنها میان تو ومردم است

آدم عرض کرد:پرودگارا بیشتر بیان فرما تا بفهمم.

خداوند فرمود:آنچه ازمن است اینست که مرا عبادت کنی وچیزی را شریک و همتایم نسازی.

وآنچه ازتوست اینست که پاداش عمل تورا بدهم در روزیکه ازهمه وقت به آن نیازمندتر می باشی(روزقیامت).

وآنچه میان من وتوست دعا کردن ازتو و اجابت از منست.

و آنچه میان تو و مردم است اینکه:آنچه برای خود می پسندی برای مردم بپسند و آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران مپسند.

نظرات 1 + ارسال نظر
sarvin یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 11:43

سلام،از مطالبت استفاده کردم ممنون.
وبلاگ نسبتا خوبی داری و بد نبود،منم در گذشته توی بلاگفا وبلاگ داشتم اما خیلی وقته وب سایت دارم.اگر خواستی میتونی وبلاگتو به یک سایت واقعی تبدیل کنی،خیلی ها هستن این کارو انجام دادن،من با این سایت کار میکنم : boostek.ir
پشتیبانیشون خیلی خوبه و راه کارهای خوبی مطرح میکنن.
موفق باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.