الهم عجل لولیک الفرج

مذهبی سرگرمی آموزشی

الهم عجل لولیک الفرج

مذهبی سرگرمی آموزشی

خاطره‌ای بسیار زیبا و خواندنی از سپهبد شهید صیاد شیرازی



   خاطره‌ای بسیار زیبا و خواندنی از سپهبد شهید صیاد شیرازی



خاطره‌ای بسیار زیبا و خواندنی از سپهبد شهید صیاد شیرازی که چندی قبل امیر ناصر آراسته همرزم و معاون ایشان آن را نقل کرده است.در سالگرد این شهید والامقام آن را باهم می خوانیم:

سال 1364 جناب صیاد به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش در معیت رییس جمهور وقت ، عازم لبنان شدند.من هم در خدمت ایشان بودم.رفتیم سوریه،الجزایر و لیبی.مذاکرات انجام شدند.بعد از آخرین جلسه،جناب صیاد از رییس جمهور پرسیدند:آقا من در مذاکرات فردا و پس فردا مسئولیت و کار خاصی دارم؟ ایشان فرمودند خیر. ایشان بلافاصله برنامه ریزی کرد که به ملاقات ژنرال مصطفی طلاس برود...صیاد شیرازی به ژنرال طلاس گفت که می خواهد به جنوب لبنان برود.

آقای طلاس گفت:نه آنجا امن نیست.اسرائیل مرتب به آنجا حمله می کند و دیوار صوتی را می شکند....

بالاخره ژنرال طلاس راضی شد و گفت نمی‌گذارم شما به جنوب لبنان بروید ،ولی با توجه به اصرار شما می‌گویم بروید به بلعبک.

یک اردو گاه آموزشی در آنجا هست.سپاه پاسداران شما در آنجا حضور دارند و در حال آموزش رزمندگان مسلمان هستند.بروید از آنجا بازدید کنید.  ادامه مطلب ...

خدایا این بنده ات را می بینی؟

 


   خدایا این بنده ات را می بینی؟


 مناجات با خدا

هنوز هم میشود تو را صدا زد، حتی اگر دلم همان عاشق دیرینه نباشد...
هنوز هم می شود برسجاده ی عشق ذکر "العفو" سر داد و زلالیت را مهمان ناخالصی ها کرد...
هنوز هم می شود سر بر سجده گذاشت و نوای "الهی و ربی من لی غیرک"را در این هجوم ثانیه ها تکرار کرد...

 هنوز هم تو همان خدایی، خدایی که لحظه ای از حالم بر تو پنهان نیست...


 اما من...
شاید دیگر دلم خالص نباشد برای دیدن نشانه هایت، شاید ذره ذره گناه، لذت مناجات با تو را از من گرفته است...
 اما من هنوزم تو را خدای خود می دانم، هنوزهم از درگاه تو امید به معجزاتی دارم که فقط خودم و خودت فهمیدیم...


 خدایا این بنده ات را می بینی؟ جز دستگیری تو نه کسی می تواند دلش را آرام کند و نه کسی می تواند گوشه ای از نیازش را برطرف کند...


 تو حواست به من هست؛ پس کمی عاشقم کن، عشق تو زیباترین نیاز این روزهایم است...

   ادامه مطلب ...

عید است ولی بدون او غم داریم



   عید است ولی بدون او غم داریم




عید است ولی بدون او غم داریم
عاشق شده ایم و عشق را کم داریم
ای کاش که این عید ظهورش برسد
آن گونه هزار عید باهم داریم
اللهم عجل لولیک الفرج